Scandal după înfrângerea lui Moroşanu.

Scandal după înfrângerea lui Moroşanu.
loading...

Scandal după înfrângerea lui Moroşanu. Fanii acuză arbitrajul, „Moartea din Carpaţi” spune că s-a sufocat

Morosanu a fost invins la decizie in gala din Puerto Rico. Evenimentul a fost sub jurisdictia Comisiei Atletice din USA, aceasta dand arbitrii judecatori ai galei.

Catalin Morosanu pierde la limita meciul cu Daniel Sam in Puerto Rico! A fost o decizie grea a arbitrilor, care au deliberat minute bune, iar in cele din urma i-au acordat victoria cu 2-1 lui Sam, potritiv romaniatv.net. Spectatorii au fost nemultumiti si au inceput sa fluiere in momentul anuntarii deciziei.

loading...
loading...

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *